چگونه میتوانم سفارش خود را ثبت کنم؟

برای ثبت سفارش، کافی است محصول موردنظر خود را انتخاب کرده، به سبد خرید اضافه کنید و سپس مراحل پرداخت را طی کنید. پس از تکمیل سفارش یک پیامک تایید برای شما ارسال می شود و در اسرع وقت سفارش شما پردازش و ارسال می گردد.

ارسال سفارش ها تا چه مدت زمانی طول می کشد ؟

ارسال سفارش ها با پست پیشتاز معمولا 5 تا 7 روز کاری ، و با تیپاکس معمولا 2 تا 5 روز کاری طول می کشد.

آیا می توانم سایز محصول را تغییر دهم؟

بله ، جهت تغییر سایز یا تعویض محصول با تیم پشتیبانی ما تماس بگیرید تا راهنمایی های لازم را دریافت کنید.

آیا امکان مرجوع یا تعویض کالا وجود دارد؟

بله. در فروشگاه ما می‌توانید تا ۷ روز پس از دریافت سفارش، در صورتی که کالا استفاده نشده باشد و هیچ‌گونه آسیبی نبیند، بدون ذکر دلیل آن را مرجوع یا تعویض کنید.

شرایط لازم برای مرجوع یا تعویض:

-کالا کاملا سالم و استفاده نشده باشد.

-بسته بندی اصلی، برچسب ها و اقلام جانبی به طور کامل بازگردانده شود.

-برای ثبت درخواست مرجوعی یا تعویض، ارائه رسید پرداخت یا شماره سفارش ثبت‌شده ضروری است.

-هزینه ارسال برای تعویض به عهده مشتری است (هم رفت و هم برگشت).

-در صورت مرجوعی هزینه ارسال و بسته بندی از مبلغ کل کسر و مابقی عودت داده خواهد شد.

چگونه میتوانم با پشتیبانی تماس بگیرم؟

زمان پاسخگویی پشتیبانی 8:30 الی 13 و 16:30 الی 21:30

تماس 07152516590

تماس و واتساپ 09175252300